Fredagsmys

Fredagen är här och jag sitter hemma hos pontus efter en timmes promenad med deras hundar. riktigt härligt väder är det ute idag dock blåste de lite men de var bara skönt och upp piggande. 
när mobilalarmet ringde i morse hade jag världens huvudvärk och bestämmde mig för att de fick bli en hemma dag idag. mumsade i mig en ipren och sov vidare en stund till och när jag sen vakande fanns den ännu kvar :(  men nu efter promenade känns de bättre..

ikväll blir de mysfredag med god mat,film tittande och popcorn. INGEN fredag utan popcorn ;)! 

nej ska snart plocka iordning lite här hemma .tänkte jag skulle vara lite snäll och dammsuga,städa pontus rum och sen baka en äppelpaj! hoppas de blir glada när de kommer hem :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0