9e oktober

Måste erkänna att jag nog är de dåligaste på att uppdater min blogg HA! .

Men ska ta mig i kragen nu och försöka skriva mig några små inlägg per dag.
så kul att läsa så här i efterhand vad man skrivit.

vad har hänt dom senaste 2 månaderna då?
typ inget speciellt. .  pontus och jag har väl bara snackat lite om att skaffa oss längenhet och flytta ihop :D men får ännu se när de kommer ske troligen efter jul. annars har allt varit som vanligt.

Nu i tisdags blev de beställning utav studentmössa. ÅH de känns verkligen att de börjar gå mot slutet i skolan nu. satt och räknade lite igår och om man tar bort alla lov så är de typ 6 månader kvar sen så smäller de.

alla veckor verkligen springer i väg med storm steg denna vecka spc.fattar inte alls vart den har taigt vägen är ju redan fredag i morgon igen.

Idag är de en lung dag har buffertdag och ska bara gå till skolan och göra svenska som jag har missat.

I morgon ska jag och PontusÄlskling ut och äta med Anneli och Martin :))<3
efter de blir de troligen bio och sen mys!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh älskade kusin! Du är så bäst, glöm aldrig det! (Nu är jag lite nervös för imorgon, aa på morgonen alltså) Gulliga du.. kul att ha dej vid min sida :) Puss

2008-10-09 @ 21:26:46
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0