15 Oktober

Tänka sig redan onsdag IGEN  allstå jag fattar inte vad tiden går fort. de är ju så man blir mörkrädd :P

Men men då är det snart en vecka närmare studenten hehe. 

har vart en lung dag idag. på onsdagar har jag bara halva dagen med praktik och 2 timmar projektarbete på eftermiddagen. idag vart de en skogstur med dom söta 5åringarna sen lucha och sedan in till skolan och körde på med projketarbetet vi har kommit ganska lång nu. men de är dock väldigt svårt att få tag på fakta till de vi håller på med. men får hoppas slutresultatet blir bra iaf!

I morgon ska jag hem till pontus vi ska vara hus/hund vakt fram till måndag då hans föräldrar är på resa till skottland. så de ska bli mysig att vara lite för sig själva :)

  

Avslutar inlägget med lite söta bilder på mina små prinsar<3

 Otto!

 Julle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0