Snö =)

TO DAY

Har vart hemma idag med från praktiken då jag kände mig febrig och häning igår kväll när jag skulle sova, men jag pallrade mig in till stan under dagen iaf var tvungen att jobba med projektarbetet i skolan sen lämna en nyckel till Anneli. de blev även latte på weayns med Anneli,Filippa och Sandra (Annelis kompis) :). Och på vägen hem från stan kom det STORA snö flingor från himmlen så mysigt!!

nu under kvällen har de blivit kvällsmat svärmor hade gjort Lasagne :) och myspys med pontus !!
ska snart kika på sjukhuset sen sooova för i morgon väntar en heldag i Stockholm med skolan Saco-mässa :)


hade bra<3


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å jag är me förkyld..de är ju såå tråkigt.

ha de bra nu vännen.

kramkram

2008-11-20 @ 23:25:00
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0