Ny desinge ´

Tack Amelievännen för den fina desingen i min blogg :)
Ameliekarinmaria.blogg.se


Hej =)

ny vecka med nya tag dock mår jag inte helt tipptopp är förkyld som bara den :( men som sagt är bara att bita ihop och se framåt snart är de ju jullov!!

Helgen har vart festlig och mysig har umgåts med mina kära vännner och min kära famlij myspys*

Fredagen blev en dag inne i stan hos mina favoritisar :) lekte med filippis,käkade och fikade. åkte sen hem till pontus sen vidare på "fest". trevligt trevligt!

Lördagen blev de en förmiddag inne i staden med lite shopping på tuna park. blev lite diverse saker inhandlade bl.a ett par lila knästrumpor ;) haha ME LIKE! .. på kvällen blev de tre rätters middag med älskligens familj sen vidare på förfest/fest en mycket lyckad kväll minst sagt :)

söndagen blev en slööö dag var bänkad framför tv´n hela dagen tillsammans med pontus blev film tittande så mys :) på eftermiddagen kom broder och hämtade oss vi åkte ner till kyrkogården och tände ljus på farmor och farfars grav. sen hem och kollade mer film och avlutade kvällen med lite ensam mamma söker.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

å vad de ni som hade tänt ljus på farmors grav...

de var så fint me alla ljus.



alltså jag gillar verkligen din design..blri uppmuntrad varje gång jag läser...ler.



kollar du me på ensamma mamma söker..

jag tycker de är såå spännande!!!

men ltie synn om en del killar..



nu ska jag gå o plocka ur diskamskinen..kul..inte.



kramkram kusinis...måste ses snart.



kram

2008-11-04 @ 14:21:50
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hej hej..igen.ler.

vilka tror du att de blir för par då i ensamma mamma..jag är så dålig på namn men han jörgen o vad hon nu heter..den gulliga mamman me 3 barn..de verkar ju som redan vara kära..

lite svårare med de andra..

johanna är ju kär i alex men de andra verkar nästan mognare..

ja,ja vad vet jag.

hur går de med lghs letande.

nu har vi ätit pepparkakor.

kramkram

2008-11-06 @ 16:36:37
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

ÅÅ tack för komplimangen om vikten..

jag försöker komma i lite kläder..

men helst skulle ajg vilja leva på choklad o cola..

kram

2008-11-06 @ 17:02:22
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack själv för idag, vännen! Du är verkligen en favorit här hos oss med ;D Ikväll kom Karin o Erik över, det var mkt trevligt! Nu är jag hur trött som helst och måste åka härifrån 7.15 imorgon! Oj oj.. kommer sakna ihjäl mej efter M och F imorgon då det ju är fredagkväll! Jaja.. Ses på söndag! men du.. vi lämnar ju tillbaka bilen då till pappa, men tror han kommer skjutsa in oss på kvällen typ.. vi får prata om det med tanke på att du ska in till stan o de.. Puss

2008-11-06 @ 22:13:33
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0