Det är fredag :)

Idag är en såndär sjukhemma dag för min del, vaknade i morse med täppnäsa så jag knappt kunde andas sen kliade de i halsen och sprängade huvudvärk så bestämmde mig för att vara hemma idag och vila upp mig. Tack för att nässpary och ipren finns! känner mig mycket piggare redan nu :) 

När jag skulle sätta mig för att äta frukost idag kom lilla otto fram och började kolla på mig och spinna, så tog upp han i mitt knä åhh så gossjuk han va :D Min lilla plutt<3


Otto<3


helgen då, den ser ut på detta vis:

^ Åka hem till älsklingspontus i kväll och sova där :) blir nog en idolkväll som får stå på schemat inför kvällen.
^ I morgon lördag är det jobb som kallar 8.00-14.00.( med andra ord så rullar pengarna in som de ska nu ;P )
^ I morgon kväll ska vi vara lite hundvakt och ha lite myspys här hemma, när mamma och hennes sambo ska bort :)
^ på söndag blir de me&i - party hos My Favorite :)


Jag har bestlut ångest! ska jag ha kvar mitt blonda hår lr ska jag bli brunett igen??? Help me!!!!


Brunett ?          eller     Blondin?             



ja får inte glömma!! TACK igen Amelie för min fina designe i bloggen :D <3



Hoppas ni får en trevlig kväll/helg :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0