Party all the time :P


Sitter just nu hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem från jobbet åh jag längtar! :)

gårdagen/kvällen blev överförväntningarna rikgit skoj.dagen tillbingade vi (jag och mina 3 flickor) ute på tuna park med en massa shopping och lunch på MAX. på kvällen blev de utgång (igen hehe!) denna gång gick vi till harrys. hade ryktas om att de skulle bli mycket folk och en massa dans till schlager och rikgit nog,folk var de så de slog härliga till och en massa dans. har tusan träningsvärk i mina lår :D haha!! kvällen avslutades med en kvälls macka hemma hos elin sen gick jag och jessica hem till oss tror klockan var 03.01 när kollade på den sist så de blev en lååång natt. MEN KUL HADE VI DET :D

idag så ringde mamma och väkte mig kl 10 och sa att hon ville ha smakråd över vilka kläder hon skulle köpa. så jag tog första bästa buss ut till tuna park idag igen gick på tuna i 3 timmar fikade på waney´s sen åkte jag med svärmor och toovis hem hit till sundby..

Kram / Ankan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0