klart värt pengarna :)


Teatern igår va över förväntingarna riktigt bra, så mkt som jag skrattade igår har jag nog inte gjort på rikgit länge :)
vart en lyckad kväll fasten jag satt och snörvlade hela föreställningen ;/ ursh är genomförkyld!

i kväll är det träningsläger ute i st sundby ska åka dit men ska inte vara med och träna finns en stor riks att jag blir sjuk nu till den lediga veckan och de vill ja inte.. får hoppas de blir en trevligt kväll :)

nej nu ska jag och hanna min vän ta och kila till bussen. ska in till stan och ut rätta några ärenden :P

/ kram Angelica

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej hej.
vad kul me teater o vad fint du gjort din blogg.
ar du läst utmaningen i min blogg.ler.
så då kan du med svara på dessa frågor om du vill.
ha en fin fin påsk.
kram

2008-03-23 @ 11:05:58
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Anneli

Åh, trevligt det var i fredags!Hade du kul på krogen igår? Vi hade ju lite festligt hos Martin, pappa o Ann kom ju dit också :-p. Puss gumms!

2008-03-23 @ 18:22:48
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0