Ikea


I dag bär de av till ikea med Älskling och Anton :) ska kika om jag kan hitta någon hyll eller sminkbords aktigt för just nu har jag ingen ordning alls på mitt smink och allt sånt .. sen ska jag även kika om vi kan hitta ett nytt databord känns som om de är på tiden att in för skaffa ett nytt :P

i kväll blir de att sitta hemma med Älsklingen och mysa :) ska kankse hyra en bra film eller om de är något annat trevligt att se på tvn. flickorna vill igentligen att jag ska med ut men känner att jag har vart ute så mkt nu plus att jag ska upp och jobba kl 9 i morgon bitti, så nej ingen utgång i kväll!

nej nu är det bäst att kila in i durshen se om jag hinner lägga i en inpackning i mitt risiga hår ursch!
sen blir det att åka till västerås :)

ha en trevlig dag! Kramar / Angelica

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej hej.
hittade du något av de du ville på ikea?
jo du snart har jag en bebis till..overkligt..
men några veckor till lär de väl dröja..börjar bli tungt nu släpa på den här stora magen.
ha en jättefin söndag också.
kram

2008-03-29 @ 22:25:49
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0