depp

idag är humöret verkligen inte på topp :( känns som om jag bara vill gå och sova, och vakna om hundra år.
har huvudvärk och är trött efter en dag på praktiken med 12 gapande barn som blir arga och griniga dirket inte dom får som dom vill..
 
ursh! och vädert är hemskt idag snö/regn och iskallt ( de som va så fint igår :S) , jag som hade tänkt ut och springa idag känner mig som en fet gråsugga! som inte har rört på fläsket på flera månader. nog för jag har legat sjuk förra veckan och helgen och har inte kunnat träna för det men endå..
 
nej nu får jag sluta deppa!

får tänka att de bara är 3 skoldagar kvar den här veckan var av 1 praktik sen är det påsklov :)
fast har samhälls prov denna vecka i politik ;(

på torsdag är det träningsläger och på fredag är det match!

på fredag flyttar även Älsklingen hem från östersund :D :D *längtar massor!!!!*

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0