Solning

Just hem kommen från surahammar har vart och hämtat min lilla mormor. Söta mormor hade vart så duktig och lagat mat och donat en massa innan vi kom*ler* hon är så omtänksam. på vägen hem var och kollade där vi bodde förr (jag,mamma,pappa & brorsorna) allt va sig likt och "dött" var de som förr. sen en sväng förbi stan och handlade lite åt mammsen.

just nu ligger jag på gräsmattan men lapptoppen och lyssnar på musik lite sommar känsla iaf :)


Bilden är sen igår när P och ja va ner till hans farmor och farfars sommarstuga.
hade en mysig kväll med bad & så paddlade vi kanot *SKRATT*

Skönt med ytterligare 2 lediga dagar..


Kraam

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

tänk jag minns när vi hälsade på där en gång när anton var bebis.

ha de bra:-)

kram

2008-07-22 @ 18:52:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0