Party party på en onsdag ;P

yes sitter just nu hemma hos jessica ( jessicas bror) :) ska strax börja kanta ner mot Harrys där kvällen ska tillbringas Mys*.

dagen har vart mysig åkte till tuna park tidigt i morse med mammsen köpte mig en kjol en tröja och 2 par skor :D (ska fixa bilder sen) sen bleev de presenter och fika tycker om min Mammi<3
sen mötte jag upp Bästa kusin och dotter vi käkade lunch sen blev de lite mer shopping..

nej nu ska jag fixa jessicas hår sen blir de PARTY!!

oups i morgon väntar 10 timmars jobb ;/ ..

kraam

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej hopp.

hur har du de..

var de kul i onsdagskväll.

kramis

2008-08-01 @ 01:04:42
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0