29Juli

Seg morgon med en tjatig mormor som tyckte jag skulle gå upp kl7 för att ge Hästarna mat, försökte säga till henne att de inte behövde mat fören vid 9 tiden men envis som lilla mormor är hade hon traglat sig ut till stallet och gett hästarna mat hon är bra envis ibland *skratt*

Dagen och eftermiddagen har jag jobbat jobbat och åter jobbat. känns som om alla mina dagar på detta sista sommarlov går åt till jobb. fick även besked idag om att jag kommer få jobba varje söndag under hela året vilket betyder mkt pengar vilket gjorde mig nog extra glad idag =D .



Nu under kvällen har jag vart ute en stund och tränat Bodil. gick dock inge vidare eftersom hon gör helt emot de jag ber henne om haha lilla skruttan behöver lära sig lite vett tror jag!

I morgon är jag ledig, äntligen! Ska då bege mig in till stan för att inhandla lite nya kläder och födelsedags presenter åt P och lillebror som båda fyller den 6 Augusti. sen ska jag träffa Kusin Anneli & Flipp.kvällen ska jag tillbringa tillsammans med min kära jessicavän<3

nej ska kila ner och göra ordning ett glas Isvatten nu sitter inte helt fel innan man ska sova.





 
Saknar dig min P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0