Cykeltur med bodil

Har jobbat hela förmiddan började kl7 och slutade kl13. har plockat med en massa frysvaror idag med. kom 5 burar som jag skulle plocka av Huu!! vad segt de va men hann klart iaf. .

När jag kom hem ställde jag mig och lagade lite mat blev korvstroganoff. .Mums ;) sen slappade jag en låång stund tills jag pratade med jessica och hon vill vi skulle ut och gå :D så jag tog cykeln och Hudisen med mig och mötte jessica underbart skönt att cykla har jag kommit underfund med -hihi-. 

nu ska jag strax kila in i dursen sen ringa min fina Pojkvän som tyvärr är hemma idag :( sen ska jag krypa ner i sängen med laptoppen och kolla på film tror jag sedan sova för i morgon väntar 10 timmar jobb BLÄÄ men pengarna rullar in som de ska iaf haha ;D jobbar heelaste helgen men är skönt nog ledig på måndag,tisdag,onsdag & torsdag nästa vecka :)  

ursh de va något som bet mig på mitt finger när jag cyklade hem så nu är de super svullet och svider :/ AJaj..

kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0