bättre sent än aldrig

längsen jag var här inne och bloggade.Men har känt att jag inte har haft tid och ork till att skriva.

som sagt har de skätt lite förändringar i mitt liv på sistone ,som jag aldrig trott kunde hända någon i min närvaro och speciellt inte en sån nära person som sin pappa. orkar dock inte skriva hela historien om vad som hände...

va iaf och hälsade på farsgubben idag som nu ligger på örebro sjukhus.han blev opererad i måndags och ser ut att må ganska skapligt nu vilket känns som en stor lättnad!

något jag iaf har kommit under fund med är att I vardagen vet man att ens nära och kära finns hos en. man tänker inte på hur mycket dom betyder för en.men när något oväntat händer,förstår man hur mycket dom betyder och hur mycket man älskar dom. så pappsen du betyder verkligen allt för mig och jag älskar dig överallt annat


Annars idag har jag bara slappat njutit av min ledia dag från jobbet va och fikade hos bror efter besöker hos pappa han var så generös och bjöd på mormors bullar hihi MUMS :) sen åkte vi vidare hem hit och ner till badet och tog ett litet kvälls dopp.


Många kramar Angelica "Ankan" 
   

Kommentarer
Postat av: Kusin Anneli

Söta Ankan, vad fint du skriver! Du har så rätt i att man tar människorna man älskar mest såå för givet, de finns ju helt enkelt där. Men livet är så skört, och bör inte tas för givet! Kanske man lär sej det förr eller senare.. Nu blickar vi framåt och det ska bli bäst! Saknar dej nu! Puss

2008-07-16 @ 21:39:46
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintofllickan

ääntligen.ler.

åå så fin bild på dej !!!

skönt att de är bättre med din pappa !!!!

vi hörs om söndag...vet inte än hur vi ska göra med tider..hmm..eftersom vi måste äta på ngt sätt...o storkillen har förstås beställt tacos..är ju gott men lite pyssel.

kram vännen

2008-07-17 @ 14:27:21
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0