Smått & gott :)



Resultatet blev detta utav klippningen :) halvlångt med snedlugg. 
känns lite ovant med kort lugg men den växer ut ganska så snabbt..



i helgen va jag även och tränade fotboll :D så nu är de fotbolls som
gäller rikgit kul att komma igång med det igen..

sen vart det även lite fest med mina kära vänner :) 
bilden är på mig & jessica sen våran såkallade förfest "ler"

 

idag var de praktik som gällde :) när jag hade slutat åkte jag och mamms ut till tunapark & till sj för att köpa ett par nya fotbolls skor och en biljett till bräcke :D så snäll som min mamma är så betalade hon min biljett till Pontus. Tack kära mor <3 men fotbollsskorna fick jag allt betala själv ;P hehe..



Inte långt kvar tills jag få träffa min Käraste igen bara 10 dagar. hoppas på att de går fort ..
känns som om vi vart i från varann på tok förlänge redan ;/ inne på fjärde veckan nu ojoj att jag orkar stå ut :O
 fattar inte själv  hehe ..



veckan är full späckad nu:
-  i morgon har vi föreldrarmöte på förskolan som jag måste vara med på, de slutar halv åtta så de
blir en låång dag i morgon som tur är så får jag sovmorgon till 11 :)
- På onsdag är de fotbolls träning för hela slanten :D Ska nog även ta och sova hemma hos Pontus mamma och pappa då eftersom jag har träning ute i st sundby :)
- på torsdag är de idottsdag i skolan och jag sluar kl 12 .. ska på buggkurs sen blir det ett core pass på gympozz wiie*
-på Fredag blir de nog en kväll med vännerna igen..
-På lördag fira lillebror som fyller 14 på onsdag :) Grattis<3
- och på söndag ska jag hem till en gammal klasskompis med en massa andra som också gick i min klass i 9an ska ta och planera våran 18års fest som vi tänkt ha tillsammans i april :D


nej nu är det sängen som väntar ska bli skönt att få krypa ner under mitt tjocka duntäcke :) och sova som en stock!
och hoppas på att jag är utvilad i morgon när jag får lite sovmorgon..

Natti natti<3


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

DU blev jättefin i håret!!!
kul att shopa lite o kul att boka resan..
kramis

2008-01-30 @ 11:14:41
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: svintoflickan

jo bara bra men lillkillen förkyld igen..man blir rätt låst då.
ja vi får se till att fixa till nån träff:-)
nu ska jag ta på mej pyamas o gå o slappa i.
kram

2008-01-30 @ 20:21:48
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0