Laxpasta ? :)

haft det lungt och skönt idag på " jobbet " (praktiken) kan nästan börja kalla de för jobb, för jag känner mig som en ordinarie när jag är där och blir även behandlad som om jag vore det också :) .. är så kul när man ser att föreldrarna litar på en :)  till och med så jag har börjat ta emot telefon samtal vilket känns lite proffsit ;P haha..
 men iallafall idag så har vi gjort fina skålar i trolldeg barnen tyckte de var jätte skoj :) fast en del ville bara äta degen :S hihi ( vilket dom inte fick göra ) .. sen har de vart cool lungt jag slutade vid halv två och åkte till mammas jobb för att vänta på henne som slutade kl tre..
 
när jag kom hem så tog jag mig en promenix med hundarna :)
skönt att röra på sig men de var väldigt kallt .. 

nu tänkte jag att jag skulle gå ner och laga lite mat tillsammans med mamms :)
idag blir de laxpasta får se hur de blir har aldrig ätit de förut låter mumsigt iallafall ´


i morgon är det bara 2 veckor tills min älskling kommer hem´
längtar verkligen så himmla mycket <3
 



   


    


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Hej vännen.
jobbar du på förskola..kul.
då är du van vid små vildar då.ler.
just nu bygger mina vildar med lego,dom är lite sjuka så de blir en lugn dag.
kul att se bild på pojkvännen också:-)
hur träffades ni?
vad roligt andreas träffat en tjej och roligt ni är vänner,då kan man ju göra mycke kul tillsammans.
njut nu av maten du o din mamma gjorde o ha de bra.
kramis

2008-01-24 @ 11:43:22
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0