Depp dag :(

Känner mig så deprimerad ´
pontus ringde nyss och sa att han inte kommer hem när han skulle komma om två veckor..
Så nu får jag inte träffa han på fyra veckor till :( jag som verkligen hade sätt fram emot det. åh vad jag hatar att han ska gå i skola så långt ifrån mig ..
men men får se de posetivt att han knappt har 1 månad kvar där uppe sen så kommer han hem på praktik fram till juni :) ..

Skönt med fredag i morgon iallafall och helg´

I morgon ska jag klippa mig :) undrar hur ? förslag? :D
sen har jag beställt tid att ta hål i örat ;) ..

helgen ska jag tillbringa tillsammans med min kära vänner ´
bio i morgon kväll på lördag blir de fotbolls träning och festa på kvällen :)
hoppas på att de blir kul!

Nej nu ska jag åka på års möte vid sköttorps ridskola.
 sen blir de hem och sova tror jag så jag orkar med morgon dagen ..

kram på er <3

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

neej vad jobbigt för dej att vänta...men som sagt snart får ni vara tillsammans igen..
jobbigt för han också..usch.
spännade med ny frisyr..de får du visa sen..
du passar nog i vad som helst..du är jättefin i håret nu me.
ha en jättemysig helg..
vilken bio blir de?
kram

2008-01-25 @ 23:47:45
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0