Stålade väder :)

Idag har de vart ett underbart väder, och jag har vart på strålande humör hela dagen :)
kom hem runt 4 snåret vilket är ovanligt tidigt, men kände mig lite hängig ont i magen och huvudet :( . så jag bestämde mig för att ta en promenad gick ner till Brorsans flickvän som bor 2 km bort sen så gick vi en låång runda med hundarna va inte hemms fören halv sex :) och både mag och huvudvärken försvann..
så skönt att de är ljust så pass länge nu på eftermiddagarna känner sig så mycket piggare ..

I morgon slutar jag redan halv 2 så jag ska passa på att åka till stallet och rida lite.
så hoppas på att solen vill komma fram i morgon också.

på onsdag bär de av till Bräcke till pontus *LER*
ska vara hos han hela v.8 så ska bli skönt att komma hemifrån ett tag.


Punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0