lyckans dagar :-)


Först måste jag bara säga att helgen har vart helt fantaskisk, då min Pontus hade fixat en överrasknings resa till mig . så i fredags morse bar de av på "hemliga"  resan som alltså va en helg i Göteborg :-D . Han hade bokat Finfint Hotell precis in till liseberg och fixat en massa myspys, de blev en oförglömlig helg minst sagt. och kan bara säga en sak jag har världens bästa pojkvän <33


väntade hela fredagen på att K-fast skulle ringa oss ang. lägenheten vi tackade ja till häromdagen. men de ringde aldrig och vi började tappa hoppe på att de skulle ringa tillbaka. så idag frågde jag pontus om de hade ringt och han sa -Näee de har de inte- .. så då blev de ännu mindre hopp om den,så när pontus kom hem till mig så tog han fram en mapp som de stod k-fast på och sa att han hade vart och skrivit kontrakt på lägenheten idag :-D Åh så glad jag blev!!! så ny blir de flytt 1mars, känns super kul!! Granne med Anneli,Martin och filippa ;-) hihi


jag bara älskar dagar då man blir så här glad :-D<3





Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh, vad det låter mysigt med helgen i göteborg! Jaa, nu blir vi snart grannar!! Puss

2008-12-17 @ 10:00:32
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0