Dan före doppare dan


Idag har jag panik handlat de sista julklapparna, så de blev vääldigt många när vi kom hem så slog  jag och lillebror in alla och gissa om de tog tid. tror vi var färdiga efter 2 timmar hihi. Jag älskar verkligen Julen och speciellt presenterna man får ge bort och så klart de presenter man får !! man blir som barn på nytt.

under kvällen har de blivit en traditionell gröt kvällsmiddag älskar mammas "tomtegröt"  =D
och nu ska jag snart bege mig en trappa ner och kolla på uppesittar kväll med famlijen.

I morgon bitti väntar jobb, Så jag tror ej jag hinner skriva i morgon för har fullt upp hela dagen ska hem till Pontus famlij direkt efter jobbet sen hem till mamma på kvällen.. så jag får önksa er alla en riktigt GOD JUL och hoppas ni får det underbart. de ska jag iaf ha med massa Gottigott julgodis och julmat :)




Många kramar Angelica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0