29 december


Gårdagen blev en lugn söndag till en början tills Jessica ringde mig vid halv 4 och ville att jag skulle följa med in på bio. så kvällen spenaderades inne i stan med biobesök och en kvälls mcflurry på mcdonald´s sen kom älsklings P och hämtade mig och vi spenderade natten hemma hos han :) idag har de blivit shopping på tuna park med Amelie,kim och Amelies kompis trevligt sällskap men hittade dock inget att shoppa. . efter besöket på tuna prak gick jag till stenby/lagersberg och spenderade eftermiddagen och kvällen hemma hos mina favoriter blev bus med Filippa,sex and the city filmen,fika och sen innan jag åkte hem blev jag bjuden på mat och sen blev de lite planering inför nyårsafton.

som sagt nyårsafton på onsdag iår ska den firas med Pontus (SÅKLART) , Anneli,Martin och lilla Filippa med 3-rätters middag, champange och troligen fyverkerierna nere på stan. inget större partaj men vi kommer ha de så mysigt :))

nej nu ska jag kila ner en trappa och umgås lite med mamma se om de är något bra  tv´n sen ska jag krypa ner i sängen och sova tidigt är super trött efter denna långa dag...

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0