stor städning

Idag sov jag ända till 11.15 underbar skönt. sen blev de en lång frukost och nu sitter jag här :) ska snart börja min stor städning hela övervåningen ska bli kliniskt ren. efter de ska jag ta mig en låång promenix med hundarna.

i kväll är de fotbolls tittande som gäller! älskling ska spela. denna gång mot ett lag som heter Al salam hoppas de går bättre för dom denna gång efter att dom fick stor stryk i söndags.. sen kommer Sötälskling hit och sover<3

annars är väl allt tipptopp jobbar fortfarande och står i känner mig riktigt duktig nu när alla min andra vänner är lediga denna sista vecka på sommarlovet! dock har jag lite ångest inför måndagen då skolan kör igång igen. 
ihelgen blir de Å-festivalen och ännu mer fotboll som gäller :)

nej här blir ingen städning gjord bäst att sätta fart!!!!

Kram*  

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej vännen! Visst hänkar ni på på lördag- Åfesten, med oss?! Kanske ses idag.. puss!

2008-08-14 @ 10:27:58
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0