De går så fort. .

okej nu har jag kollat mitt schema inför kommande läsår minst 45 gånger tror jag. känner mig lite taggad nu inför slutkampen och trean! fast jag längtar Asolut inte tillbaka till skolbänken.

de har gått så fort detta sommarlov (alldeles förfort). och den den mästa tiden har jag  tillbringat nere i min kära ica butik känns de som iaf. hade dock 3 veckor ledigt i början av sommaren då jag va iväg och hälsade på släkten på Gotland.

hursom så är de bara 3 dagar kvar nu och sen kör allvaret igång på nytt. och jag har många mål att nå innan stundenten är här, så kör på Angelica säger jag!!!



jaha idag blir de en lung dag för min del känner mig lite seg och trött efter Min,Nettan&Toves Lååånga promenad igår i motvind :P 

sitter och väntar på att P ska komma hem från jobbet dock är de typ 4 timmar kvar *skratt* sen i kväll blir de nog mys framför tv´n!


ta hand om er*


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ja visst går tiden fööör fort..vill ha MER sommar!!!

kramkram

2008-08-17 @ 22:40:22
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0