24e Augusti

Så sitter man här och funderar på vad man ska kunna skriva om i min tråkiga blogg.
kan väl börja med att första skolveckan gick fort fort och bra trots lite krångel med min Apu-plats men de löste sig och jag är nu på ett dagis i lagersberg på en avdelning med barn som är mellan 1-5år och hoppas jag kommer trivas där, vilket jag redan har kostaterat att jag kommer göra efter besöket i torsdags!.

och ja i morgon kör dom inviduella valen igång och nu kommer jag läsa Psykologi,Altenativmedecin  & Bordsdekorationer så i morgon är de alltså Psykologi som står på schemat, ser jag framemot :)


bortom skolan har helgen vart lugn och skön trotts jobb igår förmiddag.gårdagskvällen tillbringade jag hemma hos Pontus med familj vi käkade god wok och kollade på Arn*mys*. underdagen idag har vi inte gjort något speciellt. pontus och jag tog en sväng med hundarna i morse annars har vi bara legat och slappat i soffan farmför tv´n  men ska snart kila ner till fotbolls planen där de blir match Damerna spelar.

ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sötis! Vi ses imorron va, när våra pojkar spelar? Saknar dej! Fick mejl från förskolan idag att de ska skicka över ansökningsblanketter, ska skriva att hon kan börja omgående om det nu finns plats :) Eftersom vi ändå pluggar i stan så åker vi ju ändå dit :) Puss

2008-08-25 @ 10:02:00
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

låter som en skön dag.

å dagis blir säkert bra..men visst blir man trött av alla busungar.

ha en finfin helg.

kramis

2008-08-29 @ 23:44:19
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

åå va tråkigt att du är sjuk..krya på dej vännen!!!

här är de bra..vi ska snart äta..

höst idag.snyft.

kramiskramis

2008-09-01 @ 14:01:34
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0