1 Augusti

Idag blir de jobb igen 13-18 gårdagen var de jobb 8-19 ursh tycker jag inte gör annat än att jobba jobba å jobba. men ska nog inte beklaga mig så mkt över de känns ju underbart när man får pengarna sen :) . .

Onsdags kvällen på Harrys va sisådär. krogen är överskattat. men de var mysigt att träffa vänner jag inte sätt sän jag slutade 9an vilket betyder 2 år sen. så de var nog höjdpunkten denna kväll.

i kväll blir de mys här hemma med Familjen eller bara vi "barn" mamma och hennes sambo är på
kryssning till Tallin och kommer hem igen i morgon.

nej nu ska jag ta och vila lite innan jag ska åka till jobbet.
underbart men en hel ledig helg sen :))
kram


None


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej,

jag har aldrig gillat uteställen..men de är för att jag tycker de är så rökigt o rörigt..skratt...låter jag gammal o tråkig nu..

men att umgås me vänner gillar jag !!

gärna slappa framför film me massa gott.skratt.

ni kommer väl på kräftis på lördag va..funderar på grilla korv o ha kräftor o lite så..men vi hörs längre fram.

nej..jag har nog faktistk inte varit i affären på ett tag..skratt..jag som brukar kunna gå dit varje dag annars.

kram kram o vi hörs:-)

2008-08-02 @ 12:22:11
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

nu har du inte skrivit på ett tag igen.skratt.

kul få se dej lite idag allafall..ler..får ses snart igen.va kul på kräftiset..

ni är såå söta du o grabben.

kramis

2008-08-12 @ 22:33:54
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0