Vårväder ´


så härligt det är ute nu. med de lilla vårvädret som kikat fram här under veckan :) man känner sig så mycket piggare och gladare. Har kännt mig seg här nu i flera veckor ont i halsen, snorig & huvudvärk men som tur börjar de gå över.

i dag är det dax för skola igen börjar om ungefär 40 minuter och de står idott på shemat men ska dock inte vara med på idotten idag. ska vara i badhuset och simma och de är nog inte så bra om jag badar och har mig när jag har ont i halsen kankse bara blir värre då. så ingen idott för mig idag! ska nog i stället ta mig en stadspromenad. 


nej nu måste jag kila hanna ringde nyss och sa att jag skulle skynda mig, så de är bara att sätta fart!
skirver kankse mer sen :)

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, jag blev lite ledsen allt när du inte kunde komma :( Vi kommer ut i helgen och är hund och hästvakt men då kanske inte du är hemma? Saknar dej med!

2008-04-03 @ 10:11:58
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0