Praktik och kör :)

Jaa då var det måndag igen då, uh vad verckorna springer i väg!
i helgen har jag inte sysslat med så mycket var och färgade och klippte håret ( blev mörk mörk brunt med ljus bruna slingor ) i lördags för middag och på kvällen var jag på bio men min vän jessica och kollade på ciao bellá :) (ganska bra film!) och tog oss en promenad på över en halv mil på natten från stan :P ..
ut över detta har helgen vart lung och skön fast har inte sovit tillräkligt mycket känner jag, är helt utmattad och trött :/ fast de knaske beror på höstvädert..

idag var de dax för parktik igen :) har kommit på att jag verkligen trvis att jobba med småbarn, dom är så goa men dom kan även vara väldigt högljudda ibland* .. går en massa förkylningar på dagis nu igen hoppas jag klarar mig ifrån eländet nu, har huvudvärk som bara den förtillfelet men de kankse är för jag är trött hoppas de iaf :) ..

har även haft kör idag :) de är underbart med kören man blir så gald av att sjunga och ännu gladare när de går som man vill! just nu håller vi på men en låt som heter hallelujah i just love him so  
en lite udda låt men den är kul att sjunga! 

om sex månader ska jag troligen tatuera mig :) sofie ( en som jobbar på mitt dagis där jag har parktik)
ska måla upp en tatto till mig,så snällt av henne!  hon är grym på att teckna så de kommer nog bli super bra, om jag nu törs tatuera mig hehe :P är lite harig när de gäller nålar och sånt..

nej nu måste jag sluta skriva blir så jobbat att läsa annars!

fast jag måste till lägga att det bara är 4 dagar kvar tills jag får träffa min Älskade pontus igen :) Åh så lycklig jag kommer vara på fredag, fast dock är de över 50 mil att resa och de är lite jobbigt, men saknar man någon så mkt som jag saknar honom så är de verkligen värt de :)


Kramar/ Angelica ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, spännande med tatuering! Var ska den vara nånstanns och vad ska den föreställa? Puss

2007-09-10 @ 19:09:04
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0