Ny dag´

dagen ser ugefär ut så här:
Skola 11-16 har bara ma,sv,eng och baf :) skön dag!
kommer typ hem runt 17 tiden då blir de nog en låång promenad men hundarna, har inte vart ute och gått på hela veckan, fy på mig! och så måste jag verkligen ta tag i mitt rum har sagt de nu så många dagar men jag gör de ju aldrig :/ så i kväll måste jag städa, sätta upp mina nya gardiner och byta lakan i sängen! 
sen i kväll blir de att packa lite kläder och sånt tills i morgon när jag åker till mina älskling :)
och så blir de nog idol och sen är de tack och god natt för mig måste sova tidigt  i kväll med tanke på att jag måste gå upp runt kvart över 4 i morgon bitti så jag hinner med tjugo över 5 tåget till sthlm...

nej nu ska jag ta och väcka min trötta storebror så han går upp och skjusar mig till skolan :P

Kramar // Angelica ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, hoppas resan går bra! Skönt att träffa pojken din igen! Puss

2007-09-14 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0