Jobb :)

har jobbat hela helgen, dom ringde och väckte mig i lördags morse och sa att de stod på schemat att jag skulle jobba hehe jag fattade ingenting eftersom jag inte har fått något schema och min virriga chef inte har sagt ett ljud.. men men de blev som de blev till jobbet kom jag iaf bättre sent än aldrig ..  så i lördags jobbade jag från 10 - 14 och i går blev de från 14 - 19, sköna tider :)  jag pratade med chefen igår om hur mycket jag skulle kunna få jobba nu när jag går i skolan och så men han sa att han inte rikgit visste men de kankse blir varannan helg eller var tredje så lite extra pengar blir de iaf.. :)

Jahaoo helgen utöver jobbet har vart lung :) va med mina kära vänner i lördags kväll ! och igår förmiddag var jag och mamms till köping köpte ny jacka ocj nya skor :D
sen har jag inte gjort så mkt mer bara slappat..

I veckan ska jag färga håret och klippa mig!! ;) ska även köpa tränings kort på friskis :P

Måste städa mitt rum någon dag också är ser verkligen ut som ett bombnersalg där inne "/ 


Nej nu ska jag käka lite frukost och sen åka till praktiken..


Kramar / Angelica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0