Hemkomst och helg mys :)

I torsdags kom äntligen min Käraste hem, var underbart som alltid att träffa honom igen  :) ..
så i trosdags vart de en kväll ute i st sundby med Älskling och hans famlij
kollade på idol och hade massa mys..

I fredags var de skola och pontus åkte med sin morfar och jobbade i k-holm.. på kvällen kom han hit och vi käkade kyckling och klyftpotatis och kollade på beck som jag hade hyrt :) kollade även en litegrann på idol .. vi var själva hemma nästan hela kvällen så skönt att bara vara han och jag en kväll..

igår åkte vi ut till st sundby igen.. vart en sväng in till stan pontus var tvungen och köpa tåg biljett och fixa lite och så passade vi på att vara snälla och handla mat åt hans mamma, vilket hon uppskattade, väldigt snällt av oss :P sen på kvällen kom pontus släktingar , vi käkade jätte god mat och glädjes åt hans lilla söta kusin som är 1½ år hur underbar kille som hällst :D ett rikgit charmtroll ^^, 

idag vart de en slö dag :) fast lite duktiga har vi ändå vart vi har bakat äppelkaka och kokosbollar och älsklingen fick visa sina dålda talanger haha ;) .. var även ute och letade efter kattungarna som en utav våra hon katter fått men vi lyckades inte leta reda på dom :/ får ta och leta vidare nu i veckan...ut över detta har denna söndag vart lung :) bara haft en massa mys..

sitter just nu och tänker på min stackars pontus som är på väg upp till skolan igen :(
stackarn får åka tåg hela natten, tror han skulle vara framme kl 6 i morgon bitti..

nej nu måste jag ta och sova är Time för apu i morgon!

Natti natti ´ Många Kramar / Angelica


Jag och min Älskling för några månader sen <333
Älskar han otroligt mkt :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad mysigt ni haft! Vad kul att vi bakade precis samma saker ;-) puss o kram

2007-10-01 @ 18:08:14
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0