Härligt :)

Träffade min käraste som jag inte träffat på 3 veckor i helgen :) Var så underbart att få vara med
 han igen. jag älskar verkligen den killen, han är mitt allt ♥ han kommer även hem nu på torsdag igen mysmys :D

jahapp denna vecka började med två stressiga dagar på praktiken, det fattades en massa folk på huset och de mästa vart kaos, så både igår och idag känns de som om jag har fått allt avsvar över barnen eftersom dom andra var tvugna att att hjälpa till på dem andra avdelingarna och en hade inskolning med en ny pojke som ska börja..så jag var själv med 11 småttingar mellan 1 och 3 år som är mer vilda än tama kan verkligen säga att det var full rulle..


Nej time för idol nu sen sova :)
Hade bra !


Kramar / Angelica♥


image3 haha hittade en gymt gammal bil¨d på mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0