Håller tummarna!

Håller verkligen tummarna för att min Pojke kommer hem till helgen istället eftersom han inte kom förra helgen.. när jag snackade med han på förmiddag var han ännu osäker på om han kunde komma hem, han vill inte missa en massa i skolan och så .. önskar verkligen att han kommer. saknar han såå!



Jaha då var de tisdag igen då, gud vad alla veckor går fort alltså..
så idag var de dax för Praktik gick bra som vanligt och lika roligt som alltid :)
fast de är väldigt mycket sjukt på dagis både förkylningar och vattenkoppor..så jag hoppas jag kan få hålla mig frisk !

haft trafik kunskap i dag också :) Gick prima bra Hade 10 rätt mer denna gången än förra!! så de tar sig :P




Hittade en bild sän i sommras :) på mig,johanna och jessica <3


Kramar Angelica ♥


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

får man fråga vad din kille gör för nåt..pluggar han..vet de va långt bort.
me mej är de bra men trött idag..supertråkigt väder ju.
natti natti nu ska jag sova.
kram

2007-09-25 @ 22:13:37
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0