Dagen ´

Vaknade av att mobilen Alarmade för fullt kl 5 i morse och tyckte jag skulle gå upp, men jag beslutade att jag ville somna om och vaknade igen kl 8 :) känndes skönt att få sova ut lite.. kl halv 10 tog jag cyklen ut till vägen för att åka 10 bussen in till stan, för halv 11 skulle jag vara hos tandläkarn.. kom till tandl. precis på minuten,undersökningen tog knappt 10 min :P och Inga håla hade jag!!! .. sen åkte jag ner på stan och mötte Lundkvist vi gick runt och kollade lite sen gick han till skolan och jag till mammas jobb, vad halv 2 gick jag till skola hade en lektion sen åkte jag hem :D så nu kom jag precis hem från en 7 kilometers runda med vovvarna skönt att gå :)

i kväll blir de sjukhuset sen idol ;) äntligen något att kolla på om kvällarna! 


9´dagar kvar : ) sen äntligen!


Kramar / Angelica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0