Ensamhet ?

I går vart de en underbar kväll med två utav mina bästa vänner :) .. vi käkade tacos och kollade på film hade allmänt trevligt de blev även otroligt mycket prat och skratt  som alltid när vi är tillsammans med varann. Erika och jag somnade inte fören vid 1efter att vi hade pratat om altt mellan himmel och jord och medans jessica lilla somnade så sött redan kl 10 hihi..

I morse ringde alarmet på mobilen halv 8, trött och seg som jag va var de bara att kliva upp. För kvart i nio skulle jag va på jobbet. då de blev en tröttsam dag på jobbet och man måste verkligen vara över trevlig mot alla kunder så var jag helt slut när jag kom hem..

skulle igentligen åkt in till stan nu i kväll med några vänner men jag pallade inte :/ usch vad TRÖTT jag är!
så de blir nog film tittande nu sen ringa älskling sen är de nog dax för sängen!!!!

På schemat i morgon står de väserås och ikea och sen en tripp och hälsa på mormor i surahammar där även mormors syster från gotland är och hälsar på som vi inte har träffat på länge :)  så de blir nog lite middag och så där myspys <3

nej nu väntar soffan på mig :P ska lägga mig och se på filmen hip hip H*ra som går på 4an som jag dock har sett en par gånger men har ingen bättre och inget bättre för mig så :)
är ju alltid skönt att sova framför tvn annars hihi.


Det har inte ens gått en vecka sen
vi sågs, men de känns som en evighet :(
Saknar otroligt mycket min käraste!


Gosungen <3


Många kramar / Angelica


 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej vännen..du kommer väl på lördag va???
ha så kul på ikea o mormor o allt.
kramis

2007-10-10 @ 12:54:03
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0