Roadtripp :P

Sitter just nu på mamms jobb ska strax gå och käka lite frukost :) är så skönt att jag kan åka med mamms hit och äta frukost, här på hennes jobb eftersom jag har så himmla svårt attt få i mig frukost direkt när jag går upp ur sängen. Eftersom frukost är de viktigaste målet på dagen så är de viktigt att man äter frukost :)..

sän blir det att gå ner till Sporthallen på stan och ha idrott, Fiint med lite morgongympa :P .
Sen fortsätter dagen i skolan med en massa plugg, håller på med 3 grupparbeten i Samhällskunskapen där vi ska göra ett Arbete om sos-barnbyar, svenskan där vi ska skriva om antiken i grekland ;/ och i BAF´en Där vi håller på att skriva om barn med utvecklings skador så har en hel del att göra men de är ganska kul endå :) ..

I morgon åker jag och brorsan på en liten Roadtripp till bräcke över helgen :)
Ska bli skönt att träffa P igen <3 Saknar han!!


nej nu är det time för frulle ;)
take care ♥ / Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0