Många långa mil´

Har vart uppe hos P hela helgen :) eftersom vi firade ett år igår <3.. kan inte förstå att tiden går så fort känns som om vi nyss blev tillsammans. så i lördags tog jag tåget upp till honom och åkte hem idag :) så skönt att komma bort från allt ett tag och bara få umgås med han. Behövde verkligen de kännde jag efter allt som hännt..

i morgon blir det mjuk start´ska till min förra praktik plats den jag hade i ettan och hälsa på hela dagen :)
ska bli härligt att få träffa dom alla igen´saknar dem<3
rästen av veckan blir också lugn ingen direkt skol dag på torsdag eftersom vi har öppet hus på kvällen och på fredag är jag ju ledig vilket känns både skönt och mindre roligt eftersom de är begravning då :(


Hade bra / Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0