Praktik :)


Första dagen på nya praktik platsen idag, åh alla barn är så små och söta :) inte van med små 1 och 2 åringar som springer runt benen på en! hade ju 3-5 år förra terminen och som klarar sig lite mer på egenhand såna här små som jag har nu måste man passa och ha uppsikt på hela tiden! Dom är så mysiga :)

Efter praktiken hade jag min första kör lektion :P gick väl som de gick hade ont i halsen och lät som en kråka. Fast de kan nog bli skoj de!  det känns skönt att de är något så när kul att gå till skolan vissa dagar iaf! Det är bra att dom har invuduella valen så man får välja vad man vill läsa. och på så sätt blir det mycket enklare och roligare :D
I morgon är det även min första trafik lektion får se vad de är. få lite extra inför körkortet :)
och på onsdag är det matlagning som gäller!  går till tjugo i sex då "/ Usch!



Känner mig lite bättre idag än igår inte lika hängig och nere . fast halsen och huvudet gör fortfarande ont :(
och jag saknar pontus lika mycket som jag gjorde igår när han åkte och saknaden kommer inte dirket gå över !♥



I veckan ska jag försöka ta och städa mitt rum lite är jätte stökigt  "/  men jag orkar inte bry mig om att städa..
men jag köpte  nya gardiner idag ( jätte fina, med blommer ) så dom ska jag iaf sätta upp!
I veckan ska jag även hinna med att träna med Tove ;) go fore it babe ! Vi ska bli vältränade haha ^^,



Kramar / Angelica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0