Fredag igen :)


Shit vad veckorna går fort, det känns så skönt :) Ännu en dag mindre tills jag får träffa min Käraste !
nästan hela veckan har jag umgåts med Min kära vän jessica :) Ha de rikgit skönt och bara slappade för oss själv ( vi lånade jessicas farbors lägenhet i hållsta ) . sen var jag även hos Anneli martin och filippa en stund i onsdags medans jag väntade på att jessica skulle sluta jobbet, trevligt trevligt :)

I helgen blir de troligtvis lungt eller i morgon kanske de blir en
sväng till St sundby på fest hos Sandra :) om inte ska jag nog vara med jessica!


Jag saknar min raring och inte ens en vecka har gått "/ men men är bara 14 dagar kvar nu Längtar!


Kramar / Angelica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0