Det är inte lätt när de är svårt ´


Idag : Jag vet själv till att du måste, men endå när du åker kan jag inte hålla tillbaka tårarna..
känns så konsigt att bara bli ensam kvar här hemma när jag har vart med dig nästintill hela sommaren. jag har iaf haft en underbar sommar tillsammans med dig min älskling! får hoppas vi ses snart inomkort :) har redan kollat biljetter upp till dig så(A) (hmm jaa jag är lite desperat). Du vet att jag alltid kommer älska dig Pontus<3
 

image2







Usch börjar bli sjuk eller nej jag är redan sjuk halsen är hes , huvudet sprängs snart  och jag  har feber "/
men men får palla mig till Parktiken i morgon iallafall känns förajligt att vara sjuk första dagen.



helgen har var mysig :) i fredags var jag med pontus vi var och kollade när bror min spelade fotboll trevligt fredags nöje! igår hade vi kräftskiva här hemma. Anneli,martin och filippa kom hit :D Åh filippa den lilla solstrålen hon är så rar växer så fort :) vart en lyckad kväll käkade en massa kräftor och paj som mamms hade gjort MUMS! sen så blev den en massa mys med pontus´<3


Kramar / Angelica (V)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0