Ännu en dag !


Ännu den dag på praktiken :) Går bra med dom små gullungarna. Förutom att dom kan vara
rikgit högljudda ibland vilket tar lite stryk på huvudet hehe, men men sånt man får ta! 
hoppade över trafiken idag kände att jag inte skulle orka sitta i skolbänken hela eftermiddan "/ helt slut i hela kroppen funderar nästan på att vara hemma hela veckan ut nu så jag får vila upp mig så jag blir frisk nästa vecka !
då jag ska börja med min intensiva träning hehe ;) hur de nu kommer gå?! 

Det är även en dag mindre tills jag får träffa pontus igen! Längtar efter honom så mkt  "(  ♥

Om jag inte blir hemma i morgon ska jag försöka ta mig tid att vara med min vän jessica.
det var längesen jag träffade henne nu. måste hitta på något roligit att göra i helgen, Är fest sugen ;)




Kramar / Angelica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0