Uppe med tuppen

* Har just sminka mig och blåst/plattat håret ska snart ta mig i väg till praktiken och ha avslutsamtal med min handledare samt få mitt betyg. men innan dess hade jag tänkt ta mig förbi ica och köpa med en blomma sen även handla lite inför kvällen. Känner mig riktigt trött och seg just nu vaknad när P gick upp kl 4 i natt/morse och kunde förstårs inte somna om... suurt ;( så har käkat frukost och tagit mig ett lååångt bad nu under morgonkvisten, kvällen kommer nog bli lugn ska äta lite gott och umgås med ÄlsklingsP sen ville min lillebror och hans kompis komma hit sen kankse vi ska träffa A,M och Lilla F också :) Hoppas på en trevlig kväll iaf dock lär jag vara döds trött!!

Något Aprilbarn blir de nog inte iaf :P sista april idag redan ju..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, stackare som inte kan sova ordentligt! Men hoppas du mår bra ändå, vi ses strax I hope! Puss

2009-04-30 @ 09:24:32
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0