Svenska B nationella

Har just skivit klart de natinonella provet :) känns skönt att ha ett prov undanstökat iaf, på fredag är det Nationella muntigt som gäller känns ganska lungt inför de inga svårigheter dirket.. sen har jag bara mina 5 uppsaster kvar att lämna in sen är allt klart för att ta studenten :) vilken berfrielse!

Mina bihålor känns mycket bättre idag, tack och lov för de! men är ännu jätte snorig och de lär jag väl få leva med ett tag till kan jag gissa, men men de har blivit lite av en vane sak att vara förkyld och snorig hela tiden..

Nej nu ska jag snart bege mig ner mot stan och snart träffa min snyggis till kusin :) vi ska nog ta oss ut till tuna park och kolla efter skor. jag vill ha ett par nya tygskor! sen blir de kankse en promenad hem beroende på hur mkt jag orkar gå!

Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hoppas du hittade de du sökte..skor typ.

ha de så bra.

kramiskramis

2009-04-02 @ 23:34:36
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0