solen lyser :)

De bästa som finns är verkligen att vakna upp till en blå himmel och lysande sol :)

Har nyss kommit ut ur durschen sitter nu och väntar på att min hår ska torka har även nyligen lagt i en maskin med tvätt så väntar även på att den ska bli klar :) Min tröttis p ligger ännu och sover lovade att jag inte skulle väcka han innan kl 10 men klockan är j u över 10 nu så ska nog gå in och ge han en liten godmorgon Puss hihi!!. Idag ska vi först ut till st sundby en stund P skulle tvätta sin bil sen ska vi ut till Näshulta och äta påsk mat hos mamma och dom :) så mysigt att få åka ut till landet när de är så fint väder ute!

nu ska jag plocka fram Frukost här sen väcka min lilla tröttnos så vi kommer iväg någon gång!


Vink vink :D

Kommentarer
Postat av: Sandy

Tjenis! Åh ja det skulle vara jättesnällt av er om jag skulle kunna få låna lite kartonger! Vill ni ha betalt för dem?

Jag jobbar natt denna vecka så om ni skulle kunna komma förbi innan kl. 19 nån kväll vore det bra, om det funkar för er!

Kram Kram

2009-04-10 @ 13:06:30
URL: http://sandrafogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0