Smönlösa nätter

Ursch vilken dålig natt de har vart  har värkt i ryggen och i benen :( .. sen har jag sovit så himla dåligt somnade inte fören kl 2 i natt och vaknade varje gång jag skulle vända på mig sen vaknade jag när P gick upp kl 3.30 (han börjar jobba 4.30 i västerås) sen kunde jag inte somna om fören vid 6 sen vaknade jag av att mobilen plingade på mig kl8 men somnade om rätt så snart och vakande halv10 och insåg att de blir nog ingen skola för mig idag..

så nu sitter jag här trött och seg ska försöka mig på att plugga lite religon. sen vänta på att P ska komma hem så vi kan åka till famlijerätten så han får skriva på papper om faderskap :) sen i eftermiddag blir de lungt vi ska spika upp lite mer tavlor i köket sen om jag orkar så ska jag städa lite iaf damsuga vardagsrummet!


I morgon väntar besök hos MVC igen :) tänk om de blir sista gången innan våran lilla stjärna kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0