Religion och sånt

Sitter på mammas jobb nu kom hit för bara en liten stund sen, har vart på möte med försäkringskassan nu under morgonen fick lite mer klarhet vad gäller föräldrarpenning och sånt vilket var behövligt eftersom jag typ inte fattade ett dugg av dom papprena jag fick hem..

Nej snart ska jag sätta fart att skriva klart min religion uppsats sen ska jag börja med min alternativ medicin uppsats, så man blir klar med skiten någon gång :)

I eftermiddag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Pontus lär nog jobba över i dag också :( igår han kom inte hem fören halv 10 hoppas inte de blir lika sent idag, är ju så tråkigt att sitta hemma själv! tänkte om jag skulle åka med mamma ut till landet men kom sen på att jag inte kan ta mig hem till stan på något sätt i kväll eftersom bussförbindelserna inte är dom bästa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0