plugg lusten försvann

Jag som hade tänkt att jag skulle plugga eftersom jag kom hem så pass tidigt idag men nej plugg lusten försvann och i stället letade sig bak lusten in, vilket var mycket roligare! så när jag kom hem började jag med att baka en sockerkaka och sen gjorde jag även chokladbollar :) så nu har jag lite fika bröd att fyrsa in om man får några oväntade gäster någon dag!

efter bakandet följde jag med Anneli och Filippa ut till lekparkena här i närområdet va ute i nästan 1½ timma :) kom in bara för en litenstund sen så ska snart hänga tvätten sen börja med maten om ett tag P skulle bli lite sen hem från jobbet i kväll så ska invänta honom innan jag börjar blir köttfärsås och spagetti idag Mums!


Underbart med sovmorgon i morgon :D

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi

har läst i böcker att i den sista delen av graviditeten gillar mamman att "boa" i sitt hem typ baka...grejja o fixa..

ler..

tänk snart snart är de dags...

har ni varit o kollat på förlossningen o så..

men ni har ju inte långt allafall.

kramkram

2009-04-16 @ 07:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0