Gravidetets-cravings haha

Satt just och kollade lite på famlijelivs hemsida och kom in på ett forum om gravidetets-cravings Haha blev så full i skratt när jag läste :D De va om både de ena och de andra läste om någon som hade sånt sug efter potatis som hon rullade i bolmjord och åt haha! att ens komma på idén att äta de sen. Läste även att de va många som har samma sug som mig,jag är grymt sugen på dammet som blir när man åker på en grusväg eller de som låter när man går på grus haha dock skulle aldrig provsmaka dam :P även doften av avgaser och bensin är också helt gudomligt gott, sen är jag även konstant sugen på godis av alla dess slag men helt ska de vara tuttifrutti de är extra fint ;) !!


Nej nu ska här
^Hängas tvätt
^Invänta lillebrorsan
^Åka och handla med mamma
^Laga mat!
^invänta P<3



Kommentarer
Postat av: Linda "Felicias mamma"

jag har hört att folk kan bli sugna på tex grus och sand osv under graviditeten men att det oftast är ett tecken på " brist av något ämne" i kroppen då när man känner sådär :P

som tur är hade inte ja någe sånna där sug, bara efter määängder av sötsaker och cola :P

2009-04-28 @ 20:51:27
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0