Antivåldsdag

Är just hem kommen från skolan och stan har vart en riktigt lugn dag idag :) började kl 9.30 med lite diskutions frågor slutatde 11.20 och mötte då upp jessica tog oss ner till stan och har gått runt där och kollat läget lite va hur mkt folk som hällst då vi alltså har haft en antivålds dag på alla gymnasium så de va massa uppträdande m.m men vi orkade oss inte på att stå och kolla så vi gick runt och frästades av alla snygga kläder som kommit in nu till våren vi var även och kollade på student kläningar enligt jessica börjar de bli panik att hitta någon, dock får jag vänta till slutet av maj då min lilla plutt kommit ut för nu är de omöjligt för mig att hitta någon haha :P ..

Nu ska jag ta och gå över till min lilla grann fru här haha och umgås lite med henne och Filippa mys! :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltid lika trevligt när vi ses :) Mys-tacokväll imorgon då? Och kanske lite mys framför Talang också.. Puss

2009-04-16 @ 16:27:51
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0