Aldrig mer praktik

Sitter och tar igen mig lite i soffan nu efter att ha damsugit och torkat golvet i köket, lagt i en maskin med tvätt och stökat lite i sovrummet :) Stannade hemma från skolan idag kännde att min ondarygg inte skulle pall med skolbänken känns dock mycket bättre i ryggen nu än i morse när jag vaknade, de lixom värker från ryggen ner i rumpan sen i benen.. kankse de är några små förvärkar som spökar? :)

Nyligen fick jag sms av min handledare på praktiken hon skrev att hon pratat med min lärare idag och att de kommit fram till att jag inte behöver ha praktik något mer nu, men att jag skulle få en slut uppgift som jag skulle få skriva och lämna in. kan bara säga vilken lättnad hade inte klarat en dag till !!
 
Nej nu hoppas jag att  P kommer hem snart så vi kan åka och handla lite mat ska även ut till tuna park och kolla på student klänning :).. I kväll blir de nog fotboll P´s lag spelar mot verdandi, seriestart! dock ska inte p spela men vi tänkte aggera publik iaf,brorsan spelar  ju i samma lag tror han skulle spela iaf :) Hejja hejja!


 
Längtar efter att få färscha upp mitt tråkiga hår!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej vännen.

tänk nu närmar de sig.

å gråtattacker lär de nog bli mer av..

de är såå stort me alla känslor..

när mjölken kommer kommer tårarna var de nån som sa..så jag har nog gråtit alltid efter mina små skruttar..fast man är såå glad.

kanske inte me lea men då har de varit lite annat istället.

men vad mysigt att ni snart har er lille goding hos er.

kram

2009-04-24 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0